Jumat, 30 Januari 2009
Friday nite...
Tomorrow gonna be weekend. Do you have some plan? maybe hangout with pals or spend the time with your dearest dear? or doing some stuff with family? what? just reading good book and watching nice movie? It's all up to you:)

I think the weekend of mine will fine -it gonna be nice collaboration of lunch with my sister-who will move to Ungaran next Sunday- on Saturday afternoon, do grocery shopping on Saturday evening, think about the-unfinish-preparation-mission-at-North-Sumatra, pray at the church on Sunday Morning, think(again) about that unfinish job(hehehe), accompany CaPon attending our workmate wedding ceremony at noon, maybe some window shopping on evening will complete my weekend since the next week gonna be though instead interesting and fun 'cause it offers another new experience for me.

Bicara tentang pekerjaan, tahun 2009 ini menantang saya dengan cara yang berbeda. Saya merasa kurang termotivasi- saya berubah dari manusia yang semua-harus-beres-jauh-jauh-hari menjadi manusia yang hmm-semua-bakal-beres-pada-waktunya. Indikasi yang tidak bagus untuk saya. Kalau dulu, saya rela weekend datang ke kantor untuk menyelesaikan pekerjaan (yang seandainyapun dikerjakan weekdays masih terkejar) dan begadang hingga hampir fajar - sekarang malasnya minta ampun *sigh*. Bahkan saya sengaja membuang jauh-jauh pikiran& file kerjaan selama akhir pekan.

Saya mau kembali termotivasi ah...ga enak berlarut larut dengan kemalasan...kaya bukan saya:p
Be positive Nina...be positive...
*mengingatkan diri sendiri mode on*

ps. Untuk semua, yang semangat yaaa! have a nice weekend:)
posted by ninabelle at 19.02 |

0 Comments: